Katrien Houtmeyers stelt voor: Bart Willems

Op 31 oktober 2023

Katrien Houtmeyers, federaal parlementslid en kandidaat-burgemeester voor Tielt-Winge, stelt de nummer 2 voor op de N-VA-lijst bij de gemeente- raadsverkiezingen van oktober 2024. Bart is geboren en getogen in onze regio en een gekend figuur in Tielt-Winge. AI meer dan 20 jaar is hij een gedreven ondernemer in zijn zaak ELC-SVC op de Leuvensesteenweg. Bart, 47 jaar, is van opleiding industrieel ingenieur en vader van 4 kinderen. Bart zet zijn eerste stappen in de lokale politiek.

Katrien Houtmeyers: “Als kandidaat-burgemeester kan ik enkel maar gelukkig zijn met een sterke ’running mate’ als Bart. Zijn capaciteiten als ondernemer maken van hem een echte teamspeler. Hij weet mensen te motiveren op een open manier. Zijn verbondenheid met Tielt-Winge is zeer groot en hij weet ook exact waar de pijnpunten in ons dorp liggen. Samen met Bart en het ganse N-VA-team zullen we werken aan een positief plan voor ons dorp.”

Bart Willems: “Toen Katrien me vroeg om samen met haar een tandem te vormen bij de komende gemeente- raadsverkiezingen heb ik niet Iang getwijfeld. Katrien is een ervaren politica met de juiste ingesteldheid. Ik geloof oprecht dat we Tielt-Winge anders kunnen aanpakken. Ik heb vaak de indruk dat we blijven stilstaan. Ik wil zaken in beweging brengen. Daarom stel ik me kandidaat.”