Voorakkoord met alle inwoners!

Op 11 oktober 2018, over deze onderwerpen: Verkiezingen 2018
Voorakkoord met alle burgers.

PERSBERICHT

Er is heel wat te doen over de uitspraak van N-VA Tielt-Winge over het zogenaamde voorakkoord met alle inwoners.

Al  te vaak blijft een verkiezingsprogramma dode letter en verdwijnt als sneeuw voor de zon daags na de verkiezingen. Net als de beloftes die bepaalde kandidaten maken. Dat moet anders volgens N-VA Tielt-Winge lijsttrekker Luc De Kerf.

“Het N-VA programma 2012 is gedurende de afgelopen 6 jaar publiekelijk geweest en is nog steeds beschikbaar. Ondanks dat we in de oppositie terecht zijn gekomen. Beter nog, het verkiezingsprogramma 2012 is de basis geworden van VISIE 2030. Het staat dus zeker niet haaks op wat er gezegd en gedaan is de laatste 6 jaar. En daarmee blijft N-VA dan ook consequent en trouw aan zichzelf en de kiezer.”

N-VA Tielt-Winge wilt echter nog veel verder gaan en de mandatarissen responsabiliseren.

“Met de #DEAL worden door onze kandidaten persoonlijke engagementen aangegaan. Deze blijven ten allen tijde gepubliceerd en de mandatarissen van N-VA zullen hier dan ook persoonlijk op aangesproken kunnen worden. Het is dus zeker niet vrijblijvend en we eisen dat mandatarissen ook effectief hun verantwoordelijkheid opnemen en dat ook durven te doen” aldus Luc De Kerf.

Dat men niet gaat afwachten is duidelijk.

“We zijn klaar om de #DEALS uit te voeren en daarmee starten we vanaf januari 2019 concreet mee als de kiezer onze kandidaten daartoe mandaat geeft om effectief mee te besturen. Dat is de uitvoering van ons voorakkoord met de inwoners van Tielt-Winge” besluit Luc De Kerf.

[link naar #DEAL]