#DEAL als onderdeel van constructieve oppositie.

N-VA Tielt-Winge wilt alle mandatarissen responsabiliseren en geeft het goede voorbeeld. Dat was de insteek van de #DEAL welke een nieuwe maatstaf is. De voorwaarde voor uitvoering was dat de verkiezingen uitvoerende mandaten zou meebrengen. Helaas is dat niet gelukt. Maar de boodschap is daarom niet minder en behouden we de #DEAL. Als lid van de oppositie willen we ook persoonlijke engagementen aangaan.

Daarmee blijft het nog steeds ons voorakkoord met ALLE INWONERS en dat voor de komende zes jaar,

Nog even over de inhoud van die #DEAL. Geen onrealistische beloften die enkel belofte blijven. Het zijn keiharde persoonlijke engagementen van de individuele kandidaten en waarvan de kandidaat zelf ook borg staat dat die nagekomen worden.

N-VA Tielt-Winge wil nog steeds een rol van betekenis spelen in onze gemeente en geeft met de #DEAL de aanzet om broodnodige VERANDERING inhoud te geven.

Klik op één (vanaf 01/12/2018 stelselmatig beschikbaar) van de #DEAL's van onze mandatarissen om er meer over te weten te komen.