Een geslaagde avond!

Op 15 december 2014

Vrijdag 28 november had onze afdeling oud-hoofdredacteur van Knack Rik Van Cauwelaert te gast. Na Vlaams-Parlementsvoorzitter Jan Peumans, en huidig Vlaams minister Ben Weyts, had het bestuur deze keer geopteerd om een gerenommeerde spreker als Rik Van Cauwelaert uit te  nodigen om de politieke situatie in ons land te komen duiden. Rik gaf op zijn gekende manier, en met een grote dosis kennis van zaken, toelichting en zijn inzichten over de actuele politieke situatie. Thema’s als de niet zo vanzelfsprekende federale meerderheid, de sociale onrust, het huidige besparingsbeleid, het links-rechts verhaal binnen het huidige politieke landschap , de uitdagingen waar de Vlaamse regering voor staat enz. kwamen aan bod. Na een boeiende uiteenzetting kon het talrijk opgekomen publiek vragen stellen. Dat de huidige politieke situatie niemand onberoerd laat werd meteen duidelijk. Het werd een geslaagde avond!