Eindelijk oplossing voor de Driesstraat in zicht!

Op 12 december 2013

De N-VA fractie voegde laatste gemeenteraad een punt toe aan de agenda. Raadslid Philip Vanhelmont vroeg om eindelijk eens werk te maken van de huisnummering in de Driesstraat, op de grens met Bekkevoort. Hij stelde in zijn punt voor om hierover rond de tafel te gaan zitten met de gemeente Bekkevoort. De meerderheid had oren naar de vraag vanuit de N-VA fractie. De burgemeester bevestigde dat men voor alle dossiers i.v.m. huisnummers die nu tot mistoestanden leiden een oplossing aan het zoeken is met de desbetreffende gemeenten. Ook voor de Driesstraat dus. Tegen de zomer van 2014 moet dit in orde zijn werd ons beloofd. De N-VA fractie kon zich vinden in de uitleg en de intenties van de burgemeester en vroeg daarom niet perse de stemming.  Raadslid Philip Vanhelmont gaf wel aan het dossier in juni opnieuw op de agenda te brengen indien blijkt dat er tegen dan toch nog geen oplossing zou zijn.