Evaluatie vakantieopvang

Op 30 december 2013

Tijdens de afgelopen raadszitting bracht de schepen van kinderopvang verslag uit over de evaluatie van de vakantieopvang. Dit als antwoord op een vraag tijdens de gemeenteraadszitting van november door onze fractieleidster Marleen Van den Bosch. Alles rozengeur en maneschijn, of wat had u gedacht? Ouders werden echter niet bevraagd. Merkwaardig toch. Het is net alsof een winkel zijn personeel en leveranciers zou bevragen, en dan tot de conclusie komen dat hij goed bezig is. Maar de "klanten" worden vergeten. De schepen liet ook niet na om nog eens na te trappen over een artikel dat verscheen op deze website en waarin hij en de schepen van jeugd als leugenachtig werden omschreven. Wanneer je echter eerst met de hand op het hart beweert dat je met iedereen overleg hebt gepleegd, terwijl we een schrijven ontvingen van een niet onbelangrijke groep die zeggen dat er totaal geen overleg geweest is met hen, hoe moet je dit dan noemen?