Kandidaten

N-VA Tielt-Winge gaat met 21 gemotiveerde & sterke kandidaten naar de kiezer!

Onze kandidatenlijst biedt een goede afwisseling tussen jong sprankelend en gerijpte ervaring.  Meer dan de helft van onze kandidaten zijn nieuwe mensen en dat houdt onze ploeg jong en zorgt voor frisse ideeën. Daarnaast zorgen 4 van onze zetelende mandatarissen voor de nodige inhoudelijke dossierkennis en de politieke ervaring.

Ook wat achtergrond is er duidelijk diversiteit en kunnen we uitzonderlijk ruime kennis- en ervaringsgebieden bestrijken. Alle kandidaten staan waar wij als N-VA voor staan; een hart voor onze inwoners en een ambitieus, doch realistisch project.

Gemeenteraad

65 jaar
Onderwijzeres

Provincieraad

N-VA Tielt-Winge is bijzonder opgetogen dat we als enige partij onze lokale kandidaat mogen voordragen voor de provinciale verkiezingen.

Gelet zijn ervaring een logische keuze ook. Tom Werner is in onze lokale afdeling gestart in 2011 en al snel heeft hij Jong N-VA Tielt-Winge onder zijn vleugels genomen. Zijn mandaat als OCMW-raadslid heeft hij sinds zijn benoeming in 2016 ook met veel verve ingevuld.

Tot slot is Tom als fractiemedewerker van de N-VA fractie in het Vlaams Parlement niet onbekend met bovenlokaal bestuur.

Met Tom krijgt het Hageland en in het bijzonder Tielt-Winge een belangrijke stem op het proviciale niveau. En dat kan alleen maar in het voordeel werken van onze gemeente.

Tom Werner

34 jaar